Top 5- cărți despre viață citite în 2017





Îmi plac cărțile despre viață, despre familie, despre relațiile dintre oameni, despre iubire... orice formă de iubire! 
Vă prezint Top 5- cărți despre viață citite în 2017. Aceste romane m-au încântat, m-au făcut să trăiesc alături de personaje, să le îndrăgesc, să le urmăresc evoluția, să le judec(uneori) și să sper că vor avea parte de un final fericit:



1. Un bărbat și o femeie. Am adorat cartea aceasta! Este una dintre cele mai frumoase cărți citite în 2017. Determinarea personajului principal este molipsitoare!






2. Am uitat să fim fericiți. Doamne, ce mult mi-a plăcut! Personajul principal primește un „dar” prețios: uită momentele nefericite din viața de cuplu și așa se hotărăște să își recâștige familia.






3. Întâlnire cu viața. când Viața te „trage de urechi”, înseamnă că ai cu adevărat o problemă. Cecelia Ahern scoate adevărul la suprafață în propriul stil. Mai are sens să spun că este autoarea mea preferată?





4. Refugiul. când ești abuzată, totul pare lipsit de sens, parcă nimic nu te mai poate salva din acea situație. Nicholas Sparks, ne prezintă în acest roman, povestea lui Erin, o poveste ce merită citită!






5. Fericiți pentru totdeauna? Mai am puțin din ea, dar sunt sigură că își merită locul în acest top. Curând revin și cu recenzia. :)



Etichete: , , , , , ,