ÎNGER ȘI DEMON. ÎNCEPUTURI de MARIUS TEODOR UNGUREANU




Dacă vreți să pășiți într-o lume unică,  vă propun să citiți ÎNGER ȘI DEMON. ÎNCEPUTURI! Am fost surprinsă de imaginația autorului ce s-a hotărât să personalizeze până și săgețile arcașilor, dar, din păcate, mi-am luat și doza de dezamăgire! De ce? Promit să aflați până la finalul acestui articol!

Când facem cunoștință cu Marius, el este un adolescent cu o mamă bolnavă și un tată nepăsător, cu puțini prieteni și "viziuni" ce îi fac viața și mai dificilă! Curând aflăm că Marius este arhanghelul Rafael izgonit din rai și că are un rol foarte important.
După întâlnirea cu Ala- un Demon atrăgător- Marius începe să aibă vise cu frânturi din ceea ce a fost, o revede pe Lilith- motivul izgonirii lui din rai- și observă, cu părere de rău, că ceva lipsește din apropierea lor.  

Lilith îi prezintă planurile lor de a cuceri Lumea văzută și Lumea nevăzută, îl trimite să găsească Cartea îngerilor- carte ce poate fi deschisă și citită doar de Rafael. După ce își pune inelul de titan, cheia cărții căutate, Ala îi destăinuie lucruri importane ce cântăresc mult în hotărârile ce urmează să le ia.

Deși conștientiza că e greșit, constrâns de circumstanțe a deschis cartea și iadul s-a dezlănțuit!

Din momentul în care Cartea îngerilor a fost deschisă, ÎNGER ȘI DEMON.  ÎNCEPUTURI, s-a transformat aproape la 180°... acțiunea a început să curgă, povestea a căpătat un sens și un scop,  Marius a devenit mult mai hotărât, și-a stabilit prioritățile, iar eu am devenit atentă la fiecare cuvânt pentru a nu risca să pierd ceva important. Din acel moment, nu am mai lăsat cartea din mână!

Mi-a părut extrem de rău când  am observat lipsa semnelor de punctuație, greșelile de gramatică și pasajele în care exprimarea era greoaie, dar să nu uităm că romanul este unul de debut și că autorul are posibilitatea de a îndrepta aceste lucruri în viitor! 

Eu îl felicit pe autor pentru munca sa și îi doresc multă inspirație și succes!

Etichete: , ,