Revelația de Sylvia Day , al doilea volum al seriei Crossfire - titlu original : Reflected in you


În volumul doi apar tot felul de situații neaşteptate,dar primul personaj care îmi vine în minte atunci când mă gândesc la REVELAȚIA e Cary-superbul prieten al Evei. Deşi are şi el destule probleme trase tot din traumele copilăriei,este o persoană bună,plină de viață şi cel mai mult mi-a plăcut că se încrunta la Cross atunci când era cazul.
Eva devenea tot mai dependentă de Cross , iar el tot mai posesiv şi mai greu de ținut aproape,din punctul meu de vedere.
Eva şi Gideon foloseau sexul pentru a rezolva orice neînțelegere şi mie mi s-a părut că această relație o să o distrugă în cele din urmă.

Pe parcursul acestui volum,problemele Evei din trecut au fost aduse în prim plan,punându-le relația la grele încercări.
Faza din maşină de după ce a surprins-o sărutându-l pe acel iubit din trecutul ei,mi-a lăsat un gust amar,chiar nu am putut să fiu de acord cu tot ce s-a întâmplat acolo!
Eh... lăsând asta la o parte ca să nu va influențez în niciun fel lectura,o să vă mai spun doar că spre sfârşit, Sylvia ,crează o scenă demnă de un bestseller internațional şi îmi aduc aminte cum speram ca Gideon să nu fie implicat , dar se pare că atât Eva cât şi acel detectiv ce se ocupa de investigații ,au înțeles... m-am simțit pe dinafară,dar curiozitatea nu m-a lăsat să abandonez lectura.
Mi-a părut foarte rău cănd tatăl Evei a aflat de traumele din copilăria ei şi sincer i-am împărtăşit furia şi revolta.

Sfârşitul ne-a lăsat oarecum în ceață ,dar cu promisiunea de a descoperi în volumul 3 , rezolvarea problemelor apărute!

Etichete: , , , ,