Infernul lui Gabriel , primul volum al seriei Infernul lui Gabriel de Sylvain Reynard ,titlu original Gabriel's Inferno


Infernul lui Gabriel - o carte super drăguță ce mi-a mers direct la suflet!
Când am început să citesc această carte mă aşteptam să fie ceva ce imită Cincizeci de umbre,dar am avut parte de o surpriză plăcută când am văzut că asemănările sunt puține,cel puțin în primul volum,la următoarele mai vedem.    
Sylvain a creat un personaj masculin perfect : un profesor extrem de atrăgător,serios,priceput în ceea ce făcea,galant şi cu un trecut întunecat,cu gânduri şi întâmplări ce încă nu le poate depăşi.
Personajul feminin,Julia,  era drăguță,deşteaptă,avea şi ea problemele ei din trecut şi în mod clar era îndrăgostită de Gabriel încă din adolescență când au privit împreună cerul din livada familiei lui . Singura problemă era că Gabriel nu îşi mai amintea de ea ,considerând acea noapte un vis oferit de una din substanțele ce le consuma la aceea vreme.

Acum,Julia a ales să studieze la facultatea unde el preda ,sperând că o să îşi aducă aminte de ea. Normal că nu şi-a adus aminte şi şi-au început relația cu stângul ,arătându-i cat de des avea ocazia faptul că era extem de rău atunci când se înfuria.

Rachel,prietena Juliei şi sora lui Gabriel a apărut în peisaj şi aşa domnul profesor a fost nevoit să îşi petreacă ceva timp cu eleva lui după cursuri  şi să promită că o să fie draguț cu ea.

M-a enervat la culme când a vizitat-o în apartamentul ei închiriat şi s-a arătat extrem de şocat şi de oripilat de acel loc şi apoi a invitat-o la o friptură ! Hmmm... poate trebuia să fie un semn de grijă față de ea,dar mie mi s-a părut lipsă de respect... deci până la urmă nu a foat chiar pefect :-) .
Mi-a plăcut mult asemănarea dintre ei doi şi cuplul Dante-Beatrice,acele detalii despre Dante pe mine m-au încântat peste măsură şi cred că fără pasajele în care era descrisă viața sau munca lui ,cartea nu ar fi avut acelaşi impact,cel puțin nu asupra mea...

Bineînțeles că a sosit şi momentul în care Gabriel şi-a dat seama cine e Julia şi vreau doar să vă spun că a fost o scenă extrem de interesantă,un moment în care Julia a arătat că nu este o păpuşă de porțelan care se poate sparge la cea mai mică căzătură, iar Gabriel a început recucerirea deoarece vedea în ea puritatea,o şansă ca sufletul lui păcătos şi întunecat să iasă la lumină.
În ce măsură a reuşit să îi reintre în grații nu o să vă spun,mai dezvălui doar că  atât fostul partener al Juliei,cât şi fosta parteneră a lui Gabriel şi-au făcut apariția dându-i o notă picantă întregii cărți. Am trăit emoții puternice atunci când Julia a fost încolțită de fostul ei partener .

 Suspansul creat de posibilitatea ca cei din conducerea facultății să afle de pasiunea lui pentru o studentă nu m-a lăsat să las cartea din mână!!! Au existat multe momente frumoase care fac această carte deosebită. 

Când Gabriel i-a dezvăluit Juliei  trecutul său am putut simți drama trăită de el,deci cartea aceasta are de toate : dramă,suspans,puțin umor,iubire şi pasiune. 

Nu ştiu de ce am lăsat volumul doi să aştepte atât de mult,dar cu siguranță o să mă apuc de el curând şi o să revin cu o prezentare!



Etichete: , , , ,