Fete rele volumul 1 de Rebecca Chance - titlu original : Bad Girls


Am ales această carte atrasă de  copertă şi convinsă de descrierea de pe spatele cărții; eram sigură că va fi o lectură relaxantă,potrivită pentru weekend şi aşa a fost! 

Chiar mi-a plăcut! Poate pentru că uneori îmi place să "casc ochii" la viața vedetelor,sau pentru că îmi place să văd cum reacționează unii oameni în anumite situații şi să mă intreb oare cum aş reacționa eu,sau poate pentru că a fost foarte bine scrisă-îmi place stilul relaxat şi deloc întortochiat al autoarei... oricare ar fi fost motivul,cert e că am început cartea sâmbătă ,am terminat-o duminică şi deja am început volumul doi,deşi planul inițial a fost să citesc altă carte între ele-un thriller cu elemente horror pe care îl tot pândesc de când l-am cumpărat .     
 Oricum ,să ne întoarcem la carte :

În prima parte ne-au fost prezentate cele patru persoane care vor ajunge să se trateze la clinica ce trata dependențe - Cascabel din L.A. : Amber Peters, Skye Ellwood, Joe Jeffreys şi Petal Gold ; O să vi le prezint pe scurt:

AMBER era un supermodel ce lua antidepresive încă de la 14 ani când a prins primul contract. Acum locuia într-o casă frumoasă  cu mama ei care,după spusele ei, s-a sacrificat toată viața pentru ea. Amber nu avea prietene şi ieşia doar când munca impunea acest lucru. Nici relații amoroase nu avea,exceptându-le pe cele aranjate de impresarul ei în schimbul unor sume imense. Ea a ajuns la clinică după o doză prea mare de antidepresive.

 JOE era un actor de  cinema extrem de frumos şi sigur pe el. Problema lui era că  nu putea sta departe de sex aşa că frecventa  cluburi unde găsea ceea ce dorea. După ce a aflat presa despre o petrecere ieşită de sub control,Joe a trebuit să se interneze pentru a da bine la publicul scandalizat că actorul lor preferat îşi inşeală logotnica.

SKYE era o dansatoare foarte pricepută în arta de a goli portofelele bărbaților dornici de un dans privat. Deşi câştiga foarte bine,nu era prea mulțumită de ceea ce făcea. Când a apărut oferta de a-l face pe Joe să se culce cu ea în clinică şi să filmeze totul pentru un ziar de scandal,a acceptat văzând această treabă ca pe un bilet de ieşire din lumea aceea.

PETAL era fiica unei celebrități rock! Ea nu făcea mare lucru pe lângă ieşirile scandaloase şi petrecerile cu mult alcool şi droguri alături de prieteni.  Înainte ca tatăl ei să o interneze la clinică, Petal s-a îndrăgostit de membrul unei trupe rock în plină ascensiune,acest lucru făcându-i şi mai grea plecarea.

În partea a doua cei patru încercau să se obişnuiască cu programul de la clinică ,iar dr. Lucy şi dr. Raf se ocupau de tratarea lor.
Skye a început seducerea lui Joe şi el reacționa cum nu se putea mai bine.
Petal şi-a facut o intrare demnă de fiica răsfățată a regelui rock , Gold.    

Amber a ajuns acolo extrem de agitată,iar contactul cu dr.Raf a dat-o peste cap afirmând că s-a îndrăgostit. Acesta o liniştea ,iar ea nu se putea gândi decât la momentul când vor avea şedințe pentru a-l vedea. Am simțit şi din partea lui o atracție reținută aşa că abia aştept să văd ce va urma în volumul 2 , şi cum l-am început deja,nu o să dureze prea mult până revin cu impresii şi despre el.
Din punctul meu de vedere,este o carte care merita !

Etichete: , , , , , , ,