Martora de Nora Roberts recenzie


Prietenii mei îmi recomandă doar cărți bune


Am citit la recomandarea unei prietene Martora de Nora Roberts şi mi-a plăcut enorm de mult. Îmi place modul autoarei de a scoate în evidență cât de puternice sunt femeile şi cât de multe sunt în stare să sacrifice pentru o viață alături de persoana iubită!


Martora de Nora Roberts


La începutul cărții este descrisă ELIZABETH-o adolescentă abuzată psihic de mama ei care nu-i lua niciodată în calcul părerea şi care vroia să o transforme într-un om perfect după standardele ei. Elizabeth a fost supusă deşi nu simțea nici măcar un gram de fericire,până într-o zi când mama ei i-a sfidat din nou dorințele şi nevoile! Atunci când mama ei a plecat din oraş,Elizabeth a hotărât să devină rebelă şi a încălcat  regulile stabilite.


Aşa a ajuns adolescenta martora crimei prietenei sale, Julie şi a celui ce i-a fost partener în acea noapte în club. Plină de vinovăție, ea încearcă să ajute poliția să îi prindă pe cei vinovați de această crimă- nişte ruşi dintr-un clan periculos. 


Martora- o viață de fugar


După ce reuşeste să scape dintr-o casă de refugiu deoarece ruşii i-au dat de urmă, fata a reuşit să fugă şi să trăiască timp de 12 ani sub alt nume. După această perioadă îşi găseşte dragostea şi îşi doreşte libertate deplină. Cu ajutorul noului ei iubit pune la cale o răzbunare şi o eliberare sufletească ...
Mi-au plăcut foarte mult aceste personaje, ea o femeie foarte deşteaptă şi puternică, el un bărbat onest şi amuzant. Mama ei m-a scos din sărite şi nu ştiu dacă chiar se poate numi MAMĂ. 





Mi-a păcut foarte mult  și modul în care eroina noastră s-a salvat și a încercat să își construiască o nouă viață. Deși era extrem de speriată, și pe bună dreptate, a încercat să nu se lase dominată de acest sentiment și să trăiască.


MARTORA este una din cărțile mele preferate. Cuprinde două povești frumoase, una de dragoste și cealaltă de viață, ce merită citite și apreciate!

Vezi aici ce cărți scrise de Nora Roberts am mai citit.


Etichete: , , , ,